1. Pomoc w nauce czytania i pisania w zależności od potrzeb:
– przygotowanie do nauki czytania i pisania;
– wyrównywanie i korygowanie przeciwności przy stwierdzonych trudnościach w opanowaniu nauki czytania lub pisania, w tym: ryzyka dysleksji, dysleksji rozwojowej, dysgrafii;
– trening ortograficzny w tym ryzyko dysortografii oraz stwierdzone trudności dysortograficzne.

2. Rozwijanie umiejętności matematycznych:
– usprawnianie myślenia logicznego;
– automatyzacja liczenia, dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia;
– nauka zegara, kalendarza; – orientacja w przestrzeni.
3. Terapia ręki:
– doskonalenie równowagi, wzmocnienie całego ciała i motoryki dużej;
– udoskonalanie precyzyjnych ruchów dłoni i palców, umiejętności manipulacyjnych motoryki małej;
– korekcja i doskonalenie chwytu narzędzia pisarskiego, nożyczek itp.;
– usprawnianie funkcjonowania zaburzonej lateralizacji.

4. Zajęcia szkolne wspomagające dla dzieci w edukacji domowej:
– utrwalenie i sprawdzenie postępów w nauce;
– nadzorowanie i uatrakcyjnienie nauki w edukacji domowej;
– możliwość pracy indywidualnej lub w małych grupach.
5. Nauka języka polskiego dla dzieci obcojęzycznych:
– poszerzenie słownika czynnego i biernego;
– rozwijanie umiejętności komunikacji w języku polskim;
– nauka pisania i czytania w języku polskim;
– możliwość pracy indywidualnej lub w małych grupach.
6. Zajęcia ogólnorozwojowe dla przedszkolaków przygotowujące do podjęcia nauki w szkole:
– ćwiczenie przez zabawę: sprawności manualnej, funkcji wzrokowej, słuchowej, językowej i orientacji w przestrzeni;
– trening literowy, sylabowo-słowny, rozumienie tekstu, próby pisania;
– wprowadzenie elementów czytania przez zabawę;
– kształtowanie myślenia przyczynowo- skutkowego;
– możliwość pracy indywidualnej lub w małych grupach.
7. Zajęcia grupowe cykliczne:







